Доставка, оплата та повернення
Доставка:
- Обробка замовлень відбувається з 10:00 до 18:00 (понеділок - п'ятниця), після 18:00 йде відправка замовлень вибраними службами доставки.
- Субота-неділя - вихідні дні. Прийом замовлень відбувається цілий рік на весь представлений асортимент.
- Після оформлення замовлення на сайті, ви отримаєте на указаний E-mail номер замовлення та усю необхідну інформацію. У випадку появи питань, наші менеджери зв'яжуться з Вами протягом однієї години для їх підтвердження і уточнення.
- Доставка здійснюється "Новою Поштою" по Україні.
- Термін та вартість доставки "Новою Поштою" залежить від місця розташування замовника.
Оплата:
- Безготівковий платіж згідно рахунка-фактури для юридичних осіб.
- Післяплата (оплата проводиться в момент отримання товару) на відділенні Нової Пошти.
- Онлайн-оплата картою (платіжний сервіс Liqpay) - найвигідніший і зручний спосіб.
- Предоплата на карту Приват Банку (внести гроші ви можете будь-яким зручним способом: через термінал банку, касу або сайт Приват 24).
Повернення товару і повернення грошей:
У відповідності до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач – фізична особа має право можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки.
Згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
- перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами експлуатації,
- в разі необхідності отримати роз'яснення умов та правил використання товару - звернутися за роз'ясненням до продавця;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним, для споживача наслідків, стосовно використання товару - дотримуватися рекомендацій виробника щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися умов безпеки, встановлені для товарів такого роду.
Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх заходів і процедур. Після перевірки повної комплектації товару, заводський упаковки, на якій штрих код, відсутність пошкоджень і т.д. Повернення товару здійснюється шляхом пересилання службами доставки за рахунок покупця. У разі, якщо причиною повернення або заміни стало неналежне якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе продавець. Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забравши його з пункту видачі Нова пошта (не відмовився після перевірки товару в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотний відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець. У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії або дата підписання з обох сторін видаткової накладної на повернення.
- Вам відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
- товар, немає недоліків,
- не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання;
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
- при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, повної комплектації товару.
Терміни повернення і обміну:
- Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості:
ФОП Пікалов А.Ю. не приховує закон про захист прав споживачів, а акцентує увагу на ньому. Ми гарантуємо повернення товару якщо виникають якісь нюанси в роботі, і постійну безкоштовну консультацію клієнта. Це дозволяє нашим клієнтам бути захищеними і впевненими що придбали якісний товар! Також до наших переваг відноситься: висока якість товару; швидка відправка замовлення; індивідуальний підхід; консультація клієнта; доступні ціни.
Відповідно до Закону, компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному законодавстві.